• Lucid Dreaming - Dream Views




    Results 1 to 10 of 10

    Thread: Final Fantasy

    1. #1
      Newbie louie54's Avatar
      Join Date
      Sep 2004
      Gender
      Location
      San Diego
      Posts
      1,897
      Likes
      347

      Final Fantasy

      well i havnt had one yet (unless i cant remember) but i plan to one of these days hopefully by the end of september 2004 but ive been wanting to expirience lucid dreaming and hav one bout ffx. all i gotta do is plan it out then goto sleep, then wen i wake up ill continue my dream wen im tired agin.
      has anyone had a lucid dream featuring ffx? if so post it here.

    2. #2
      Member Damascus's Avatar
      Join Date
      Aug 2004
      Location
      Britland
      Posts
      559
      Likes
      0
      haha,i had a dream where i WAS yuna,ffx-2 version.
      i was flying that ragnarok ship and hurling machine gun fire into esthar.
      that was when i was addicted to ffx-2

    3. #3
      Member nightowl's Avatar
      Join Date
      Jul 2003
      Gender
      Location
      New York/Massachusetts. College can do funny things like that
      Posts
      2,856
      Likes
      1
      the only thing i can remember that was sorta connected to final fantasy was FFX in which i think i was either Yuna herself or just watching it like a movie, but she started to sing the "hymn of the fayth" in order to call down an aeon. I think she summoned those tree things from lord of the rings though

      Curiosity killed the cat but at least it didnt die an ignorant bastard

    4. #4
      Member Khronos's Avatar
      Join Date
      Aug 2004
      Location
      Vancouver BC, Canada
      Posts
      148
      Likes
      0
      I once had a non lucid dream similar to final fantasy 1. We went into a cave and had a pack of wolves after us. I minced them with my sword.
      Existance has no beggining nor end, but will always have purpose.

    5. #5
      Duality TheUnknown's Avatar
      Join Date
      Jun 2004
      Location
      Alone
      Posts
      610
      Likes
      127
      I had a few with FFVIII. I commanded Balamb Garden. And a whole lotta stuff happened. Funny though.. FFVIII was the one i spent the least time.. pity, it had one of the best storylines (save the space part.. that was just dumb).

    6. #6
      He will have his revenge Aphius's Avatar
      Join Date
      Oct 2003
      Gender
      Location
      Halloween Town
      Posts
      1,955
      Likes
      4
      Hey, I had a FFX dream a while ago. Everyone from the first game was there and they were all treasure hunters.

      r0xx0rz muh s0xx0rz.
      These are the tears that I dream about...

    7. #7
      Dreamah in ReHaB AirRick101's Avatar
      Join Date
      Jan 2004
      Gender
      Location
      Los Altos, CA
      Posts
      1,622
      Likes
      22
      Yeah, I once posted about my very awesome FFX dream. It was involuntary, though!

      I was in the place of Tidus, executing the last CG movie of the game, but with many changes in the environment, though. It was just bursting with emotions, pretty awesome.
      naturals are what we call people who did all the right things accidentally

    8. #8
      Member
      Join Date
      Jun 2004
      Location
      LD4all, I guess, at least it's not here
      Posts
      191
      Likes
      0
      Ah, exploring Spira is always fun in a dream. The latest FFX dream I had I couldn't decide what to do, So I just changed my dreamscape to Spira and beat the crap out of Tidus.
      From Up aCes street, Kerry's manY Orange Yams.

      Oh my god, can you work out the puzzle?

    9. #9
      Newbie louie54's Avatar
      Join Date
      Sep 2004
      Gender
      Location
      San Diego
      Posts
      1,897
      Likes
      347
      damn no luck. its all skool thats ruining my chances to hav a lucid dream. wth. i cant wait till my next lucid dream though and if i get the chance ill probably be doin alot of final fantasy stuff. thats gonna be fun but i hav a lot of other dreams in my dream list but i will make sure i hav a final fantasy dream.

    10. #10
      Duality TheUnknown's Avatar
      Join Date
      Jun 2004
      Location
      Alone
      Posts
      610
      Likes
      127
      Originally posted by Nights
      Ah, exploring Spira is always fun in a dream. The latest FFX dream I had I couldn't decide what to do, So I just changed my dreamscape to Spira and beat the crap out of Tidus.
      I really gotta try that sometime. haha, beating the crap outta Tidus would be so entertaining. BTW, your avatar is distrubing.. i don't know why.

    Bookmarks

    Posting Permissions

    • You may not post new threads
    • You may not post replies
    • You may not post attachments
    • You may not edit your posts
    •