• Lucid Dreaming - Dream Views




    Page 1 of 2 1 2 LastLast
    Results 1 to 25 of 31
    1. #1
      Member Achievements:
      1 year registered Veteran First Class 10000 Hall Points
      wasup's Avatar
      Join Date
      Oct 2003
      Gender
      Posts
      4,668
      Likes
      21

      WARNING: EXTREME CUP-STACKING AHEAD

      This is no joke.

      Crouching Lotus0: HOLY FUCKING SHIT
      Crouching Lotus0: I LAUGHED SO MUCH DURING GYM TODAY
      Crouching Lotus0: GUESS WHAT WE'RE DOING
      paperdoll says: what
      Crouching Lotus0: WE'RE CUP STACKING
      Crouching Lotus0: like there's a sport
      Crouching Lotus0: http://www.speedstacks.com/
      paperdoll says: huh
      Crouching Lotus0: People stack cups.
      Crouching Lotus0: Then he got fucking pissed off at this kid because he slammed his cup down (the teacher got pissed off) and the CUPS WERE EXPENSIVE
      Crouching Lotus0: he was like "Yeah I've been practicing this since the fall"
      Crouching Lotus0: it was f ing hilarious
      paperdoll says: that is the effing gayest thing i ever saw
      Crouching Lotus0: I know
      Crouching Lotus0: and my side hurt because I was laughing so hard
      Crouching Lotus0: I mean... WTF
      Crouching Lotus0: we were having STACKING CUP RELAY RACES
      paperdoll says: no way
      paperdoll says: i'd be laughing too
      Crouching Lotus0: we were all racing, stacking three cups at a time up rows of like 5
      Crouching Lotus0: the funniest part is he took it so mofoing seriously
      Crouching Lotus0: he's like HEY DON'T MAKE ME SEND YOU UP THE TO PRINCIPALS
      Crouching Lotus0: HE'LL SUSPEND YOU FOR THE REST OF THE YEAR
      Crouching Lotus0: I mean... for stacking cups wrong?
      Crouching Lotus0: LMAO
      paperdoll says: they were expensive?
      Crouching Lotus0: yes
      paperdoll says: why?
      Crouching Lotus0: holy shit they had like holes in them
      Crouching Lotus0: for maximum speed
      Crouching Lotus0: HAHA
      paperdoll says: LMFAO
      Crouching Lotus0: I'm not even kidding.
      paperdoll says: make a thread at dv about it
      paperdoll says: it's funny
      Crouching Lotus0: alright
      Crouching Lotus0: it was so fucking hilarious
      paperdoll says: MAXIMUM SPEED
      Crouching Lotus0: I hope we do that again
      Crouching Lotus0: haha seroiusly
      Crouching Lotus0: he was like
      Crouching Lotus0: "yeah the holes are there so you can slide them onto one another easier"
      Crouching Lotus0: I realllly hope I get sent to the principals for doing something wrong.
      Crouching Lotus0: I'd be like... "dude... we're stacking cups... WTF"
      paperdoll says: lol "i modified these babies myself"
      Crouching Lotus0: HAHAHAHA
      Crouching Lotus0: LMAO
      paperdoll says: "custom paint job"
      Crouching Lotus0: haha
      paperdoll says: "the finest holes"
      Crouching Lotus0: and then we started watching a DVD on cup stacking
      Crouching Lotus0: lmao
      paperdoll says: holy shit
      paperdoll says: a DVD!?
      Crouching Lotus0: this girl (the world champion wow!) was SIGNING CUPS
      Crouching Lotus0: she was signing other people's cups.
      Crouching Lotus0: She's like "I really feel that I have accomplished something"
      Crouching Lotus0: haha
      paperdoll says: how sad
      Crouching Lotus0: and there were like little kids doing it too
      Crouching Lotus0: they're like "even toddlers can do it"
      Crouching Lotus0: I'm like "wow! they must be smarrrtttt!"
      paperdoll says: "someday, i dream of going pro"
      Crouching Lotus0: LMAO
      Crouching Lotus0: YEAH
      Crouching Lotus0: I'm gonna say that to him.
      Crouching Lotus0: Like completely straight face.
      Crouching Lotus0: haha
      paperdoll says: HAHAHAH!!!!!!!!
      paperdoll says: do it
      Crouching Lotus0: ;D
      paperdoll says: that really is sad, if you feel like you've REALLY accomplished something just by stacking cups.
      Crouching Lotus0: I know
      Crouching Lotus0: i was like
      paperdoll says: YOU WIN THE PRIZE
      Crouching Lotus0: "does she work in a restaurant?"
      paperdoll says: I love that picture
      Crouching Lotus0: I was imitating her... it's like "I first recognized my talent for stacking cups when I had to empty the dishwasher for my parents"
      Crouching Lotus0: what picture?
      Crouching Lotus0: oh yeah
      Crouching Lotus0: that one
      paperdoll says: HAHAHAAH!!!!
      paperdoll says: oh god
      paperdoll says: you said that?
      Crouching Lotus0: and she has a guiness book of world records... record for it
      Crouching Lotus0: yeah
      Crouching Lotus0: haha
      Crouching Lotus0: I was thinking
      paperdoll says: you're kidding
      Crouching Lotus0: no why?
      paperdoll says: how long has this been around anyway?
      Crouching Lotus0: I'm gonna make my own record... the most times jumped on a trampoline with a watermelon on my head on one foot in a flamingo costume
      Crouching Lotus0: it's funny because they have wacky records like that
      Crouching Lotus0: I dunno... for a while I guess.
      Crouching Lotus0: Someone was probably like "hey, let's make some stupid ass sport!"
      Crouching Lotus0: I can just imagine talking to the record holder
      Crouching Lotus0: I'd be like... "you stack cups... wow" (actually they stack em pretty fast, it looks pretty cool, but its still fucking hilarious they think its an amazing accomplishment)
      Crouching Lotus0: she'd be like... "hey... don't make me do the dishes faster than you."
      paperdoll says: sigh
      Crouching Lotus0: haha what?
      paperdoll says: it's just sad
      Crouching Lotus0: I know
      paperdoll says: there really is no hope for humanity is there
      Crouching Lotus0: man, I seriously haven't laughed like that for a long time
      Crouching Lotus0: It was just so f-ing... disturbing.
      Crouching Lotus0: and then we "raced"
      Crouching Lotus0: like the whole class
      Crouching Lotus0: just once
      Crouching Lotus0: and the teacher was there too
      Crouching Lotus0: excuse me, "teacher"
      Crouching Lotus0: so he's like... GO
      Crouching Lotus0: we had to make two sets of three cups a pyramid then "downstack" them
      Crouching Lotus0: he's like GO!!
      Crouching Lotus0: 1.
      Crouching Lotus0: 2.
      Crouching Lotus0: 3.
      Crouching Lotus0: DONE!
      Crouching Lotus0: haha
      Crouching Lotus0: That's what I did
      paperdoll says: did what
      Crouching Lotus0: after gym, we all told my homeroom teacher we were stacking cups and she laughed
      paperdoll says: haha
      Crouching Lotus0: then when we were all making fun of it, the teacher came in
      Crouching Lotus0: I think he came in RIGHT after the laughter died down
      Crouching Lotus0: I can just imagine him hearing us before he entered in and him starting to cry
      Crouching Lotus0: LMAO
      paperdoll says: haha!!
      Crouching Lotus0: but my homeroom teacher said "so I heard they were CUP STACKING"
      Crouching Lotus0: then he was like "well, only about four of them were, the others were too embarressed to try something new"
      Crouching Lotus0: during class when I was just messing around, he was like "too tough for you Alex?" and I'm like "yeah, this is some serious strenuous stuff"
      Crouching Lotus0: funny shit
      paperdoll says: HAHAHAHAHA
      paperdoll says: omg
      paperdoll says: i'm showing TB alot of this k
      Crouching Lotus0: alright man
      paperdoll says: he is laughing his ass off
      Crouching Lotus0: ;D
      Crouching Lotus0: I'll post a thread about it soon
      Crouching Lotus0: I'm gonna make my own sport...
      Crouching Lotus0: BOOK SHELVING
      paperdoll says: HAHA
      Crouching Lotus0: haha
      paperdoll says: it's about as stupid
      Crouching Lotus0: yeah
      Crouching Lotus0: I love it how the cups were all customized
      Crouching Lotus0: they have like things so when they were all stacked, there would be like half an inch between em
      Crouching Lotus0: also, the "sport" is that you stack em in pyramids and stuff
      Crouching Lotus0: not just together
      paperdoll says wants to directly connect.
      paperdoll says is now directly connected.
      paperdoll says: [picture]
      Crouching Lotus0: HAHA
      paperdoll says: [pictures with a grandma stacking cups]
      Crouching Lotus0: http://www.superhandz.com/images/pictures/...foxbrothers.jpg
      Crouching Lotus0: LMAO
      paperdoll says: fun for all ages! even grandmas getting in on the action!!
      Crouching Lotus0: HAHA
      Crouching Lotus0: my teacher bought this big "Set" of cup stacking things
      Crouching Lotus0: he has like STACK MATS
      Crouching Lotus0: and tools
      Crouching Lotus0: and stuff
      Crouching Lotus0: CUP MAITENANCE
      Crouching Lotus0: LMAO
      paperdoll says: "One day I showed my gym class how fast I could do the cycle. I showed them and I got a time of 15.43 - I was proud of myself and everyone wanted me to teach them how I became so fast. So, please... just call me the "Pro" of middle school."
      Katie, age 12

      Crouching Lotus0: LMAO
      paperdoll says: from the site
      Crouching Lotus0: GO TO THE VIDEO CLIPS
      paperdoll says: "Stacking has changed my life. I play soccer, basketball, and baseball. I sometimes play goalie and I'm a lot better at catching. Basketball is what it helps with the most. Ambedixterity helps me get around the court better. All of this is thanks to stacking."

      C.J., age 10

      paperdoll says: LOLS OK
      Crouching Lotus0: Thank you stacking!
      Crouching Lotus0: Brennan has a passion for nearly every sport. He plays football, basketball, lacrosse and baseball. He attributes his strong hand-eye coordination to cup stacking. His goal is to someday beat his sister in cup stacking. Brennan is a straight-A student and particularly likes math. In addition to all of his competitive sports, he enjoys water-skiing. He can also play a mean game of chess and is quite a juggler.
      Crouching Lotus0: Is it just me, or is that very, very sad?
      paperdoll says: New to cup stacking? Take a look at our DVD and get ready to go "cup crazy"!
      Crouching Lotus0: HAHA
      Crouching Lotus0: I'm going to the speed stacks store!
      Crouching Lotus0: http://www.speedstacks.com/store.htm
      Crouching Lotus0: There are also "mini cups" that the teacher got.
      Crouching Lotus0: haha they have "super cups"

    2. #2
      Member Yume's Avatar
      Join Date
      Mar 2005
      Location
      Permanently Undertermined
      Posts
      787
      Likes
      1
      Oh god. I hated when I had to do cupstacking in 4th grade. It sucked. Either that or detention and I did not want detention.

      It was soo friggin easy. Ten cups wow.
      Cared for by: Clairity

      So many variables, so little knowledge.


    3. #3
      Member Achievements:
      1 year registered Veteran First Class 10000 Hall Points
      wasup's Avatar
      Join Date
      Oct 2003
      Gender
      Posts
      4,668
      Likes
      21
      Originally posted by Yume
      Oh god. I hated when I had to do cupstacking in 4th grade. It sucked. Either that or detention and I did not want detention.

      It was soo friggin easy. Ten cups wow.
      Haha you had to do cupstacking.

    4. #4
      Member Yume's Avatar
      Join Date
      Mar 2005
      Location
      Permanently Undertermined
      Posts
      787
      Likes
      1
      Cared for by: Clairity

      So many variables, so little knowledge.


    5. #5
      Member muse.v's Avatar
      Join Date
      Aug 2004
      Posts
      160
      Likes
      0
      ROFL. I've heard about this before, but they actually make you do it in school!?

      Atm i see lots of talk about overweight kids and obesity, and how they're going to force all kids to do more exercise...




      and then they get you to do CUP STACKING!?



      hmm. There could be a moving about this, starring Ben Stiller.
      I spilled spot remover on my dog. He's gone now.

    6. #6
      Member Damascus's Avatar
      Join Date
      Aug 2004
      Location
      Britland
      Posts
      559
      Likes
      0
      that made me laugh all the way through.

      I wonder if they have to like, do a drug test before they go through to the finals.

      To make sure they aren't on steroids or anything.

    7. #7
      Member Achievements:
      1 year registered Veteran First Class 10000 Hall Points
      wasup's Avatar
      Join Date
      Oct 2003
      Gender
      Posts
      4,668
      Likes
      21
      Originally posted by Damascus
      that made me laugh all the way through.

      I wonder if they have to like, do a drug test before they go through to the finals.

      To make sure they aren't on steroids or anything.
      haha! I made that joke during class too It's like... "check if he's on steroids or something... he's stacking too fast " It's so hilarious. 250 dollars for the set he wants... and he wants us to buy him another one

    8. #8
      Member InTheMoment's Avatar
      Join Date
      Feb 2005
      Location
      (see Username)
      Posts
      1,328
      Likes
      1
      You think that's bad check out this... http://www.rpschamps.com/

      I actually saw the international RPS tournament on ESPN 2!
      Hide the kids...Uncle ITM is back!
      My pics

    9. #9
      Member Damascus's Avatar
      Join Date
      Aug 2004
      Location
      Britland
      Posts
      559
      Likes
      0
      Originally posted by InTheMoment
      You think that's bad check out this... http://www.rpschamps.com/

      I actually saw the international RPS tournament on ESPN 2!
      omg...

      I wonder if THEY feel like they accomplished something...

    10. #10
      bleak... nerve's Avatar
      Join Date
      Sep 2003
      LD Count
      a lot
      Gender
      Location
      inside you
      Posts
      5,229
      Likes
      100
      you can't even be good or bad at that...that's just completely by chance :


      Ignorant bliss is an oxymoron; but so is miserable truth.

    11. #11
      Member Kaniaz's Avatar
      Join Date
      Jan 2004
      Gender
      Location
      England
      Posts
      5,441
      Likes
      9
      Rock paper scissors leauge? That is just retarded. I'm not even going to pretend that it might require some degree of skill. It doesn't.

      Commentator: And Angelia Saunders delivers a magnificent blow with a rock!
      Commentator #2: THE SCISSORS HAVE BEEN SMASHED! GEORGE VOGT LOSES THE ROUND!
      Commentator: Yes, Andy, it looks like Ms. Saunders might be in for one of her fabulou-
      Commentator: Wait! Vogt is making a stand...he's USED PAPER! SAUNDERS IS OUT!
      Angelina Saunders: NOOO!

      Cut to interview...

      Reporter: How do you do it, Vogt?
      Vogt: Well, it requires many hours of pratice. You see, the theory behind rock paper scissors is just as important as the pratical. It all begins with what I like to call the 'rock scissor ambush' method, which is a simple method where you just choose rock all the time until your opponent gets bored of it.
      Reporter: Uh, then what?
      Vogt: You choose scissors.
      Reporter: And?
      Vogt: The opponent loses.
      Reporter: But...they would of had like, 50 points from the previous round, and you get 1?
      Vogt: Oh yeah. Well.
      Reporter: So, what do you do then?!
      Vogt: Well, when they're just so surprised, kick them in the shins and run.
      Reporter: Uh.
      Vogt: Don't you see? This is just GENUIS. It took me hours. WHEN I WAS A LAD IN 1996 THEY USED TO CALL ME ROCKO AFTER M-
      Reporter: That's all we've got time for folks. Tune in next year for more of the fantastic Rock Paper Sccisors League!










      ...










      Good lord. +shudders+

    12. #12
      Member Fetish's Avatar
      Join Date
      Jan 2005
      Location
      trapped in humanity
      Posts
      524
      Likes
      0
      i think thats how the electorial college works a demacrat VS. a republicin and its rock paper sizzors all the way

    13. #13
      Member nightowl's Avatar
      Join Date
      Jul 2003
      Gender
      Location
      New York/Massachusetts. College can do funny things like that
      Posts
      2,856
      Likes
      1
      wow....just....wow

      Curiosity killed the cat but at least it didnt die an ignorant bastard

    14. #14
      Member InTheMoment's Avatar
      Join Date
      Feb 2005
      Location
      (see Username)
      Posts
      1,328
      Likes
      1



      [b]Get them while they're HOT!!
      Hide the kids...Uncle ITM is back!
      My pics

    15. #15
      Member eyeofgames's Avatar
      Join Date
      Apr 2005
      Location
      on earth but my head is in the coulds
      Posts
      138
      Likes
      0
      cool
      Flowmogotoe
      Lucid Dreams:9

      "I am he as you are he as you are me and we are all together."

    16. #16
      Member Amethyst Star's Avatar
      Join Date
      Jul 2004
      Gender
      Location
      Atashermi
      Posts
      6,856
      Likes
      63
      Apparently there's an official strategy guide...


      "If there was one thing the lucid dreaming ninja writer could not stand, it was used car salesmen."

    17. #17
      Member CowMan339's Avatar
      Join Date
      Nov 2005
      Posts
      65
      Likes
      0
      sry, at first i thought it was gay, but i'm amazed at the strategy behind RPS. I havent lost to anyone in school for 4 years!!! lol thats so sad.... but its somewhat hilarious


    18. #18
      Member Umbrasquall's Avatar
      Join Date
      Oct 2003
      Gender
      Location
      NYC
      Posts
      3,444
      Likes
      3
      Where the hell do you live?

    19. #19
      Climbing giants Achievements:
      1 year registered Veteran First Class 5000 Hall Points
      TimB's Avatar
      Join Date
      Mar 2005
      Gender
      Posts
      1,286
      Likes
      27
      i sense a disturbance in the force...

      that is just weird...







      Originally posted by InTheMoment
      You think that's bad check out this... http://www.rpschamps.com/

      I actually saw the international RPS tournament on ESPN 2!
      i have now, officially, lost faith in humanity

    20. #20
      Member Achievements:
      1 year registered Veteran First Class 10000 Hall Points
      wasup's Avatar
      Join Date
      Oct 2003
      Gender
      Posts
      4,668
      Likes
      21
      Originally posted by CowMan339
      sry, at first i thought it was gay, but i'm amazed at the strategy behind RPS. I havent lost to anyone in school for 4 years!!! lol thats so sad.... but its somewhat hilarious
      I can't tell if you are serious or not, but I want to tell you that there is not strategy behind rocks paper scissors.

    21. #21
      Member CowMan339's Avatar
      Join Date
      Nov 2005
      Posts
      65
      Likes
      0
      ohhh, sorry, i know i sound like a gay weird fag, but there IS strategy. i havent gone to a competition or anything, that would just be plain gay, but there is a lot of strategy to it. you have to look for tells, you can mess with their mind by talking to manipulate what they do next, theres a lot that i wont go into cuz then i'll sound even more like a gay weird fag


    22. #22
      Member Achievements:
      1 year registered Veteran First Class 10000 Hall Points
      wasup's Avatar
      Join Date
      Oct 2003
      Gender
      Posts
      4,668
      Likes
      21
      Originally posted by CowMan339
      ohhh, sorry, i know i sound like a gay weird fag, but there IS strategy. i havent gone to a competition or anything, that would just be plain gay, but there is a lot of strategy to it. you have to look for tells, you can mess with their mind by talking to manipulate what they do next, theres a lot that i wont go into cuz then i'll sound even more like a gay weird fag
      Maybe you should leave (this forum) forever.
      douche

    23. #23
      Member CowMan339's Avatar
      Join Date
      Nov 2005
      Posts
      65
      Likes
      0
      well, yah, i tried to not come off as really gay and faggish, i shud just drop it, but i mean, yah i know its weird and gay and faggish, i tried to say that a few times, but seriously u don't have to be a piece of crap in ur replies

      EDIT: i do not want to start a flame battle


    24. #24
      Member Achievements:
      1 year registered Veteran First Class 10000 Hall Points
      wasup's Avatar
      Join Date
      Oct 2003
      Gender
      Posts
      4,668
      Likes
      21
      Originally posted by CowMan339
      well, yah, i tried to not come off as really gay and faggish, i shud just drop it, but i mean, yah i know its weird and gay and faggish, i tried to say that a few times, but seriously u don't have to be a piece of crap in ur replies

      EDIT: i do not want to start a flame battle
      I didn't say what I said becuase anything to do with RPS, but because you were being an ignorant douche. And you are being more of one in this post.

    25. #25
      Member CowMan339's Avatar
      Join Date
      Nov 2005
      Posts
      65
      Likes
      0
      how was i being an ignorant douche?


    Page 1 of 2 1 2 LastLast

    Bookmarks

    Posting Permissions

    • You may not post new threads
    • You may not post replies
    • You may not post attachments
    • You may not edit your posts
    •